-
MANNOL SMAR UNIWERSALNY W TUBIE WR2 400G UNIVERSAL LONG TERM GREASE (LITOWO-WAPNIOWY) (8101)
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 56 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4036021801032 |
Wielozadaniowy wodoodporny smar na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych z mieszanym zagęszczaczem mydła litowo-wapniowego z dodatkiem syntetycznych estrów oraz specjalnych dodatków adhezyjnych, antyoksydacyjnych i antykorozyjnych.
Właściwości:
- - Obecność syntetycznych estrów znacznie zwiększa właściwości przeciwzużyciowe, przeciwzatarciowe i przeciwtarciowe smaru;
- - Zachowuje swoje właściwości użytkowe od -30 °C do +120 °C, co zwiększa żywotność zespołów ciernych;
- - Posiada zwiększone właściwości ochronne dzięki zastosowaniu w zagęszczaczu różnych kationów metali;
- - Chroni łożyska i inne części przed korozją w wilgotnym i zanieczyszczonym środowisku przez długi okres eksploatacji;
- - Skutecznie zmniejsza tarcie i zużycie;
- - Odporny na działanie ciepłej i zimnej wody, całkowicie niepodatny na działanie wody morskiej, posiada właściwości wodoodporne i uszczelniające;
- - Posiada dobrą przyczepność do metali, tworzy długotrwały, odporny na wodę, temperaturę i zabrudzenia film smarny, co wydłuża okresy między zmianami i obniża koszty utrzymania;
- - Odporny na zmiękczanie, starzenie i utlenianie. Posiada dobrą stabilność termiczną i mechaniczną. Zachowuje odporność na zmiany temperatury;
- - Spełnia szeroki zakres wymagań, umożliwiając zastosowanie jednego smaru w większości zespołów;
- - Konsystencja smaru pozostaje niezmienna podczas długotrwałego przechowywania. Data przydatności 5 lat od daty produkcji.
Zastosowanie: Do urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach wilgotnych. Stosowany również jako uniwersalny smar o właściwościach przeciwzatarciowych do zastosowań „off-road”, gdzie charakterystyczny jest stały kontakt wody ze smarem.
Odpowiedni do serwisowania mechanizmów łodzi, łożysk kół, przegubów kulowych, przegubów obrotowych, sworzni przegubów kardana, lin i kół pasowych, wciągarek i innych zespołów ciernych, które mogą być narażone na działanie wilgoci.
Podczas stosowania smaru należy przestrzegać wskazówek producenta sprzętu!